четвер, 31 січня 2013 р.

Глас 1 Понеділок Вечірня


В НЕДІЛЮ НА ВЕЧІРНІ

Стихири на «Господи, взиваю я»

(Подібний: Преславні мученики): Отче преблагий!* Ти послав твого Сина,* як предоброго Господа,* щоб блудного сина взяти на рамена,* заблукану овечку піднести* і ввести Її туди, звідки вона вийшла:* в огорожу твоїх ангелів,* необманних сил.
Отче преблагий!* Задля великої доброти твого милосердя,* усе ти вивів з небуття як Бог,* на кінець же твоєю рукою* створив чоловіка на твій образ* і, як чоловіколюбець,* відновив його потерпілого переступом* твоїх заповідей.
Господи чоловіколюбче!* Бувши справжнім Сином небесного Отця,* явився ти серед нас як Син Чоловічий,* щоб нас, обманених зміїною хитрістю,* взяти на свої рамена, як овечку,* і ввести в небесну огорожу.

Стихири на стиховні

Велика глибінь провин моїх, Спасе,* і я потопаю в гріхах моїх;* але подай мені руку, як Петрові,* і помилуй та спаси мене, Боже.
Стих: До тебе я підношу... (стор. 34).
Нашими лукавими помислами і вчинками осудили ми себе, Спасе,* тож дай нам, Боже, думку навернення,* щоб ми кликали до тебе: Благодітелю добрий,* спаси нас і помилуй.
Стих: Помилуй нас, Господи... (стор. 34).
Молитвами всіх святих і Богородиці,* дай нам, Господи, твій мир* і помилуй нас, як єдино щедрий.
Слава і нині (салоподібний): Небесних хорів радосте* і на землі людям могутня помічнице,* Пречиста Діво!* Спаси нас, що до тебе прибігаємо,* бо по Бозі на тебе, Богородице,* ми поклали нашу надію.

Немає коментарів:

Дописати коментар