ЧИН
ВІНЧАННЯ
Після Божественної
Літургії ієрей стоїть у святилищі, а
ті, що хочуть вінчатися, очікують перед
святими дверми церкви, наречений
праворуч, наречена ліворуч. Тоді ієрей
знаменує голови молодих тричі і вводить
їх до храму, а диякон мовить:
Благослови, владико.
Ієрей:
Благословен Бог наш завжди, нині і
повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Лик:
Господи, помилуй
І тоді ієрей голосно
говорить оцю молитву:
Боже вічний, Ти зібрав
воєдино віддалених від себе і встановив
для них нерозривний союз любови, Ти
благословив Ісаака і Ревеку і вчинив
їх наслідниками Твоєї обітниці; сам
благослови і рабів Твоїх оцих ім’ярек
і ім’ярек,
наставляючи їх на всяке добре діло.
Виголос:
Бо милостивий і чоловіколюбець
Бог єси, і Тобі славу возсилаємо, Отцю,
і Сину, і Святому Духові, нині і повсякчас,
і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Ієрей:
Мир всім.
Лик:
І духові твоєму.
Диякон:
Голови ваші Господеві приклоніть.
Лик:
Тобі, Господи.
Ієрей:
Господи Боже наш, Ти з-поміж
народів найперше обручив Церкву, діву
чисту, благослови ці заручини, і з’єднай,
і охорони рабів Твоїх цих в мирі і
єдиномислії.
Виголос:
Бо Тобі належить усяка слава,
честь і поклонення, Отцю, і Сину, і Святому
Духові, нині і повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Тоді ієрей дає
перстені, спершу один нареченому, а
потім один нареченій, і промовляє до
нареченого.
Заручається раб
Божий, ім’ярек,
з рабою Божою, ім’ярек,
в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа.
Амінь.
Також і до нареченої
мовить:
Заручається раба
Божа, ім’ярек,
з рабом Божим, ім’ярек,
в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа.
Амінь.
Коли ієрей промовляє
до кожного зокрема, робить перснем знак
хреста над їхніми головами і накладає
кожному перстень на правий палець.
Якщо ієрей хоче,
мовить молитву:
Диякон:
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Ієрей:
Господи Боже наш, Ти
був супутником слуги патріярха Авраама
в Месопотамії, посилаючи висватати
дружину для пана його Ісаака, і відкрив
йому через черпання води, щоб заручити
Ревеку. Сам благослови заручини рабів
Твоїх, цього ім’ярек
і цієї ім’ярек,
і утверди промовлене ними слово, утверди
їх святим Твоїм з’єднанням.
Бо Ти спочатку створив
мужеську стать і жіночу, і Ти з’єднуєш
з мужем жену на поміч і на приймання
людського роду. Сам, отже, Господи Боже
наш, Ти, що послав істину в насліддя Твоє
і обітницю Твою рабам Твоїм, отцям нашим,
вибранцям Твоїм з роду в рід, — зглянься
на раба Твого ім’ярек
і на рабу твою ім’ярек,
і утверди заручених у вірі і єдинодумстві,
й істині, і любові. Ти бо, Господи, показав
встановлення заручин і утвердження
всього. Через перстень була дана влада
Йосифові в Єгипті, через перстень
прославився Даниїл в країні вавилонській,
через перстень виявилася істина Тамари,
через перстень Отець наш небесний щедрий
був до сина свого: Дайте бо, мовить,
перстень на правицю його, і, заколовши
годоване теля, їжмо і веселімся. Сама
правиця Твоя, Господи, озброїла Мойсея
в Червоному морі, словом бо Твоїм істинним
небеса утвердилися і земля оснувалася;
і правиця рабів Твоїх благословиться
словом Твоїм могутнім і раменом Твоїм
високим. Сам, отже, і нині, Владико,
благослови це накладання перстенів
благословенням небесним, і ангел Твій
нехай іде перед ними в усі дні життя їх.
Виголос:
Бо ти благословляєш і освячуєш
усе, і Тобі славу возсилаємо, Отцю, і
Сину, і Святому Духові, нині і повсякчас,
і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Коли ієрей із
кадильницею іде перед зарученими до
тетраподу, співаємо псалом 127:
Блаженні всі, що бояться Господа,
що ходять путями Його. Плоди праці твоєї
будеш їсти, щасливий ти, і добре тобі
буде. Жінка твоя — неначе лоза плодовита
на краях дому твого. Сини твої — як
парості оливки, навкруг трапези твоєї.
Ось так благословляється чоловік, що
боїться Господа. Благословить тебе
Господь з Сіону, і побачиш добро Єрусалиму
по всі дні життя твого, і побачиш синів
твоїх синів. Мир на Ізраїля!
Потім ієрей запитує
нареченого:
Чи маєш ти, ім’ярек,
добру і непримушену волю та тверду думку
взяти собі за дружину цю ім’ярек,
що її тут перед тобою бачиш?
Наречений відповідає:
Маю, чесний отче.
Ієрей:
Чи не прирікав ти іншій невісті?
Наречений:
Не прирікав, чесний отче.
Тоді ієрей звертається
до нареченої і запитує її:
Чи маєш ти, ім’ярек,
добру і непримушену волю та тверду думку
взяти собі за мужа цього ім’ярек,
що його тут перед тобою бачиш?
Наречена відповідає:
Маю, чесний отче.
Ієрей:
Чи не прирікала ти іншому мужеві?
Наречена:
Не прирікала, чесний отче.
Диякон:
Благослови, владико.
Ієрей:
Благословенне царство
Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і
повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Тоді диякон починає
єктенію:
В мирі Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
За мир з висот і спасення душ
наших Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
За мир всього світу, добрий стан
святих Божих церков і з’єднання всіх
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
За святий храм цей і тих, що з
вірою, благоговінням і страхом Божим
входять до нього, Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
За святішого
вселенського Архиєрея, ім’ярек,
Папу Римського, і за блаженнішого
Патріярха нашого ім’ярек,
і за преосвященнішого Митрополита
нашого Кир ім’ярек,
преосвященнішого Архиєпископа нашого
Кир ім’ярек
(або
боголюбивого Єпископа
нашого Кир ім’ярек),
чесне пресвітерство, у Христі дияконство,
за ввесь причет і людей Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
За Богом бережений народ наш, за
правління і все воїнство Господу
помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
За рабів Божих ім’ярек
і ім’ярек,
що нині з’єднуються одне з одним у
спільноту подружжя, і за спасення їх,
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Щоб благословенне було це
подружжя, як те, що в Кані Галилейській,
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Щоб дані були їм доброчесність
і плід утроби на добро, Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Щоб вони звеселилися, дивлячись
на синів своїх і дочок, Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Щоб дарувалося їм благословення
в дітях і життя бездоганне, Господу
помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Щоб дарував їм і нам усе, чого
для спасення просимо, Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Щоб ізбавитися їм і нам від усякої
скорби, гніву і нужди, Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй і охорони
нас, Боже, Твоєю благодаттю.
Лик:
Господи, помилуй.
Пресвяту, пречисту, преблагословенну,
славну Владичицю нашу Богородицю і
приснодіву Марію, з усіма святими
пом’янувши, самі себе і один одного, і
все життя наше Христу Богові віддаймо.
Лик:
Тобі, Господи.
Ієрей голосно:
Бо Тобі належить усяка слава,
честь і поклонення, Отцю, і Сину, і Святому
Духові, нині і повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Диякон:
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Ієрей голосно читає
оцю молитву:
Боже пречистий і
всієї тварі сотворителю, Ти через Твоє
чоловіколюбіє ребро праотця Адама
переобразив у жінку, і благословив їх,
і сказав: Ростіть і множіться, і володійте
землею; і обоє їх в одно злучив, бо ради
того оставить чоловік отця свого і
матір, і прилучиться до дружини своєї,
і будуть двоє як одно тіло, і кого Бог
злучив, людина нехай не розлучує. Ти
благословив раба твого Авраама і лоно
Сари розкрив, і вчинив його батьком
численних народів; Ти дарував Ісаакові
Ревеку і плід їх благословив; Ти злучив
Якова з Рахилею і від нього дванадцять
патріярхів явив; Ти з’єднав Йосифа з
Асинетою і як плід дітородження Єфрема
і Манасію їм дарував; Ти злучив Захарію
і Єлисавету і сина їх як предтечу
пречистого Твого рождества показав; Ти
виростив плоттю із кореня Єсеєвого
Приснодіву, і з неї воплотився і народився
на спасення роду людського. Ти через
невимовний Твій дар і велику доброту
прийшов до Кани Галилейської і там
подружжя благословив, щоб показати, що
з Твоєї волі є законне подружжя і
дітородження з нього. Сам, Владико
пресвятий, прийми моління нас, рабів
Твоїх, і як там, так і тут прийди невидимим
Твоїм пришестям і благослови подружжя
це, і дай рабам Твоїм цим, ім’ярек
і ім’ярек,
життя мирне, довгі літа, доброчесність,
любов взаємну в союзі миру, рід довговічний,
в дітях утіху і нев’янучий вінець слави.
Сподоби їх видіти діти дітей своїх,
охорони ложе їх від небезпек; і дай їм
від роси небесної з висот і від достатку
земного, наповни їх доми пшеницею, вином
і оливою, і всяким добром, щоб вони
подавали потребуючим; дай воднораз і
тим, що з ними, все, чого вони просять на
спасення.
Бо Ти єси Бог милости і щедрот і
чоловіколюбія, і Тобі славу возсилаємо
з безначальним Твоїм Отцем і пресвятим
і благим і животворящим Твоїм Духом,
нині і повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Ієрей, якщо хоче,
говорить ще оцю молитву голосно:
Диякон:
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Ієрей:
Боже святий, Ти з
пороху сотворив чоловіка і з ребра його
создав жінку, і дав йому помічницю
відповідну до нього, бо так було вгодно
Твоїй величності, щоб не самому бути
чоловікові на землі. Сам і нині, Владико,
пошли руку Твою з святого жилища Твого,
і з’єднай раба Твого, цього ім’ярек,
і рабу Твою, оцю ім’ярек,
бо Ти з’єднуєш жінку з мужем. З’єднай
їх в єдиномислії, вінчай їх на любов,
злучи їх в одне тіло, даруй їм потомство
і радість в дітях.
Бо Твоя є влада і Твоє є царство,
і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого
Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Тоді, де є звичай,
наречений і наречена подають одне одному
праву руку, а ієрей обов’язує їх
єпитрахилем хрестовидно, придержуючи
рукою. Наречений голосно промовляє
присягу:
Я, ім’ярек,
беру тебе, ім’ярек,
за жінку і прирікаю тобі любов, вірність
і чесність подружню, і що не залишу тебе
аж до смерти. Так мені, Боже, поможи, в
Тройці святій єдиний, і всі святі.
Потім говорить
наречена:
Я, ім’ярек,
беру тебе, ім’ярек,
за мужа і прирікаю тобі любов, вірність,
чесність і послух подружній, і що не
залишу тебе аж до смерти. Так мені, Боже,
поможи, в Тройці святій єдиний, і всі
святі.
Потім ієрей розв’язує
їх руки, благословляє їх хрестовидно і
каже:
Що Бог з’єднав, чоловік нехай
не розлучає.
І взявши вінці,
ієрей вінчає спершу нареченого, кажучи:
Вінчається раб Божий
ім’ярек
з рабою Божою ім’ярек,
в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа.
Амінь.
Далі вінчає також
наречену, кажучи:
Вінчається раба Божа
ім’ярек
з рабом Божим ім’ярек,
в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа.
Амінь.
Потім благословляє
їх тричі, тричі промовляючи:
Господи Боже наш, славою і честю
вінчай їх.
Диякон:
Будьмо уважні.
Читець співає
прокімен апостола, глас 8:
Ти положив на головах
їх вінці із каменів цінних, життя просили
у Тебе, і Ти дав їм (Пс.
20).
Стих:
Бо ти даєш їм благословення по вік віку,
звеселиш їх радістю лиця Твого.
Апостол до Єфесян,
зач. 230 (5, 20-23).
Браття, благодаріть завжди за
все Богові й Отцеві, в ім’я Господа
нашого Ісуса Христа. Повинуйтеся один
одному у страсі Божому. Жінки, повинуйтеся
своїм мужам, як Господеві, бо муж є голова
жінки, як і Христос глава Церкви, і Він
є спаситель тіла. А як Церква повинується
Христові, так і жінки своїм чоловікам
у всьому. Мужі, любіть своїх жінок, як і
Христос возлюбив Церкву, і себе віддав
за неї, щоб освятити її, очистивши купіллю
водною у слові, і поставити її собі
Церкву славну, що не має скверни, або
порока, або чогось подібного, але щоб
була свята і непорочна. Так і мужі повинні
любити своїх жінок, як свої тіла, бо хто
любить свою жінку, себе самого любить.
Ніхто бо ніколи не зненавидів свого
тіла, але живить і гріє його, як і Господь
Церкву. Тому що ми є члени тіла Його, від
плоти Його і від костей Його. Ради того
покине чоловік отця свого і матір, і
прилучиться до жінки своєї, і будуть
двоє як одне тіло. Тайна ця велика єсть,
а я говорю щодо Христа і щодо Церкви.
Проте і ви, кожний зосібна, нехай любить
свою жінку так, як і себе, а жінка нехай
боїться свого мужа.
Ієрей:
Мир тобі.
Диякон:
Премудрість, будьмо уважні.
Лик:
Алилуя.
Стих:
Ти, Господи, захорониш нас і збережеш
нас від роду цього, і повік (Пс.
11).
Диякон:
Премудрість, прості, вислухаймо святого
Євангелія.
Ієрей:
Мир всім.
Лик:
І духові твоєму.
Ієрей:
Від Йоана святого Євангелія читання.
Лик:
Слава Тобі, Господи, слава Тобі.
Диякон:
Будьмо уважні.
Ієрей читає, зач.
6 (Йо. 2, 1-11).
В той час було весілля у Кані
Галилейській, і була там мати Ісусова.
А запрошений був Ісус і ученики Його на
весілля. І коли не стало вина, сказала
мати Ісусова до Нього: Вина не мають.
Сказав їй Ісус: Що мені й тобі, жено; ще
не прийшов час мій. Мовила мати Його до
слуг: Що тільки вам скаже, зробіть. А
було там шість кам’яних ведер, що стояли
для очищення юдейського, що вміщали по
дві або по три мірки. Сказав їм Ісус:
Наповніть ведра водою. І наповнили їх
доверху. І сказав їм: Зачерпніть тепер
і принесіть старості. І принесли. Коли
ж покуштував староста вина, що постало
з води (і не знав, звідки воно, а слуги,
що зачерпнули воду, знали), закликав
староста жениха і мовив йому: Всякий
чоловік добре вино спершу подає, а гірше
тоді, як уп’ються, ти ж зберіг добре
вино аж досі. Ось учинив Ісус початок
чудес в Кані Галилейській і об’явив
славу свою: і увірували в Нього ученики
Його.
Лик:
Слава Тобі, Господи, слава Тобі.
Диякон:
Промовмо всі з усієї душі і з
усієї мислі нашої промовмо.
Лик:
Господи, помилуй.
Господи вседержителю, Боже отців
наших, молимось Тобі, вислухай і помилуй.
Лик:
Господи, помилуй. (3)
Помилуй нас, Боже, по великій
милості Твоїй, молимось Тобі, вислухай
і помилуй.
Лик:
Господи, помилуй. (3)
Ще молимось за рабів
Божих ім’ярек
і ім’ярек,
що нині одно з одним з’єднались, і за
здоров’я і спасення їх.
Лик:
Господи, помилуй. (3)
Ще молимось за людей, предстоячих
у святім храмі цім, що очікують від Тебе
великої і багатої милости, за всю братію
нашу, і за всіх православних християн,
за здоров’я і спасення їх.
Лик:
Господи, помилуй.
Виголос:
Бо милостивий і чоловіколюбець
Бог єси, і Тобі славу возсилаємо, Отцю,
і Сину, і Святому Духові, нині і повсякчас,
і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Диякон:
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Ієрей мовить оцю
молитву:
Господи Боже наш, Ти
в спасительнім Твоїм промислі сподобив
у Кані Галилейській показати цінність
подружжя Твоїм пришестям: сам нині рабів
Твоїх ім’ярек
і ім’ярек,
що їм зволив Ти з’єднатися одне з одним,
збережи в мирі й єдиномислії, покажи
чесним їх подружжя, збережи нескверненим
їх ложе, зволь, щоб їх співжиття було
непорочне, дай їм дожити глибокої
старости і чистим серцем сповняти
заповіді Твої.
Бо Ти єси Бог наш, Бог, що милує
і спасає, і Тобі славу возсилаємо, з
безначальним Твоїм Отцем, і всесвятим
і благим і животворящим Твоїм Духом,
нині і повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Диякон:
Заступи, спаси, помилуй і охорони
нас, Боже, Твоєю благодаттю.
Лик:
Господи, помилуй.
Дня всього звершеного, святого,
мирного і безгрішного у Господа просім.
Лик:
Подай, Господи.
Ангела миру, вірного наставника,
хоронителя душ і тілес наших у Господа
просім.
Лик:
Подай, Господи.
Прощення і відпущення гріхів і
прогрішень наших у Господа просім.
Лик:
Подай, Господи.
Доброго і пожиточного душам
нашим і миру для світу у Господа просім.
Лик:
Подай, Господи.
Осталий час життя нашого в мирі
і покаянні скінчити у Господа просім.
Лик:
Подай, Господи.
Християнської кончини життя
нашого, безболізної, бездоганної, мирної,
і доброго одвіту на страшнім судищі
Христовім просім.
Лик:
Подай, Господи.
Єдність віри і причастя Святого
Духа випросивши, самі себе, і один одного,
і все життя наше Христу Богові віддаймо.
Лик:
Тобі, Господи.
Ієрей виголошує:
І сподоби нас, Владико, зі
сміливістю, неосудно сміти призивати
Тебе, небесного Бога Отця, і мовити.
І люди:
Отче наш, Ти, що єси на небесах,
нехай святиться ім’я Твоє, нехай прийде
царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як
на небі, так і на землі. Хліб наш насущний
дай нам днесь, і прости нам довги наші,
як і ми прощаємо довжникам нашим, і не
введи нас у спокусу, але ізбав нас від
лукавого.
Ієрей виголошує:
Бо Твоє єсть царство, і сила, і
слава, Отця і Сина і Святого Духа, нині
і повсякчас, і на віки віків.
Лик:
Амінь.
Ієрей:
Мир всім.
Лик:
І духові твоєму.
Диякон:
Голови ваші Господеві приклоніть.
Лик:
Тобі, Господи.
Ієрей тихо:
Боже, Ти все сотворив силою Твоєю,
і утвердив вселенну, і прикрасив вінець
всього сотвореного Тобою; благослови
духовним благословенням цю спільну
чашу, яку дається тим, яких Ти об’єднав
на спільне життя у подружжі..
Голосно:
Бо благословилося Твоє ім’я і
прославилося Твоє царство, Отця, і Сина,
і Святого Духа, нині і повсякчас, і на
віки віків.
Лик:
Амінь.
Тут відбувається
обряд спільної чаші і обходу кругом
тетраподу, а ієрей або люди співають
оці тропарі:
Глас 5:
Ісайє, ликуй! Діва мала в утробі і родила
Сина Еммануїла, Бога і чоловіка, восток
ім’я Йому; Його величаючи, Діву ублажаємо.
Інші, глас 7:
Святії мученики, ви славно
страждали і вінчалися, тож моліться до
Господа, щоб помилував душі наші.
Слава Тобі, Христе Боже, апостолів
похвало і мучеників радосте. Їх проповідь
— Тройця єдиносущна.
Тоді, знявши вінець
нареченого, ієрей каже:
Возвеличся, женише, як Авраам, і
благословися, як Ісаак, і умножся, як
Яків, пробуваючи в мирі і сповняючи в
правді заповіді Божі.
Коли знімає вінець
нареченої, каже:
І ти, невісто, возвеличся, як
Сара, і возвеселися, як Ревека, і умножся,
як Рахиль, втішаючися своїм мужем,
придержуючись меж закону, бо так зволив
Бог.
Диякон:
Господу помолімся.
Лик:
Господи, помилуй.
Ієрей молиться:
Боже, Боже наш, Ти прийшов в Кану
Галилейську і подружжя там благословив,
благослови ж рабів Твоїх оцих, що з волі
Твоєї з’єдналися у спільноту подружжя.
Благослови їхні входи й ісходи: умнож
у добрі життя їх, прийми вінці їх у
царстві Твоїм, зберігаючи їх чистими,
непорочними і бездоганними, на віки
віків.
Лик:
Амінь.
Ієрей:
Мир всім.
Лик:
І духові твоєму.
Диякон:
Голови ваші Господеві приклоніть.
Лик:
Тобі, Господи.
Ієрей молиться:
Отець, Син, і Святий Дух, всесвята,
єдиносущна і живоначальна Тройця, єдине
божество і царство, нехай благословить
вас і нехай дасть вам довге життя, радість
у дітях, успіх у житті і вірі, і нехай
сповнить вас усяких дібр на землі, нехай
сподобить вас і добра обіцяні приймати,
молитвами святої Богородиці і всіх
святих.
Лик:
Амінь.
Ієрей чинить
відпуст:
Диякон:
Премудрість.
Лик:
Чеснішу від херувимів і незрівнянно
славнішу від серафимів, що без зотління
Бога Слово породила, сущу Богородицю,
тебе величаємо.
Ієрей:
Слава Тобі, Христе Боже, уповання наше,
слава Тобі.
Лик:
Слава Отцю, i Сину, i Святому Духовi, нинi
i повсякчас, i на вiки вiкiв. Амiнь. Господи,
помилуй.
(3) Благослови.
Ієрей чинить
відпуст:
Христос, істинний Бог наш, що в
Кані Галилейській пришестям своїм
цінність подружжя показав, молитвами
пречистої своєї Матері, святих славних
і всехвальних апостолів, святих Богом
вінчаних царів і рівноапостольних
Константина й Олени, святого великомученика
Прокопія, і всіх святих, помилує і спасе
нас як благий і чоловіколюбець.
Лик:
Амінь.
Гей, я дуже рада повернути свій розбитий шлюб і повернути свого чоловіка після того, як він залишив мене та наших 2 дітей заради іншої жінки. Після 8 років шлюбу ми з чоловіком сварилися один за одним, поки він нарешті не покинув мене і не переїхав до Каліфорнії, щоб бути з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що ніколи більше не побачать свого батька. Я намагалася бути сильною тільки для дітей, але я не могла стримати болю, які мене мучили, моє серце було наповнене сумом і болем, тому що я була справді закохана в свого чоловіка. Я думаю про нього щодня й щоночі, і я завжди хочу, щоб він повернувся до мене. Я був дуже засмучений і потребував допомоги, тож я шукав допомоги в Інтернеті та натрапив на веб-сайт, який пропонував, що доктор Апата може допомогти мені швидко повернутися Тому я відчув, що повинен спробувати. Я зв’язався з ним, і він сказав мені, що робити, і я це зробив, а потім він зробив (Приворот) для мене. Через 48 годин мій чоловік дійсно зателефонував мені і сказав, що він дуже сумує за мною та дітьми, так дивно!! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та за біль, який завдав мені та дітям. Тоді, з того дня, наш шлюб став міцнішим, ніж раніше, завдяки доктору АПАТА. він такий сильний, і я вирішила поділитися своєю історією в Інтернеті. Доктор Апата — це справжнє та потужне колесо заклинань, про яке я завжди молитимуся, щоб жити довго, щоб допомогти своїм дітям у важкі часи, якщо ви тут і потребуєте повернення вашого колишнього чи вашого чоловіка переїхав до іншої жінки, не плач більше, зверніться до цього могутнього чарівника зараз. Ось його контакт: напишіть йому на адресу:drapata4@gmail.com, Ви також можете зв’язатися з ним через Whatsapp або Viber за цим номером (+447307347648), дякую
ВідповістиВидалити