пʼятницю, 30 листопада 2012 р.

ЧИН БЛАГОСЛОВЕННЯ ОСНУВАННЯ НОВОГО ДОМУ


Чин благословення оснування нового дому
Прийшовши у дім, що його хоче благословити, єрей найперше творить освячення води. Якщо освячену воду має зі собою, то одягнувши єпитрахиль починає:
Благословен Бог наш завжди, нинi i повсякчас, i на вiки вiкiв.
Лик: Амiнь.
Слава Тобi, Боже наш, слава Тобi.
Лик: Царю небесний, утiшителю, Душе iстини, що всюди єси i все наповняєш, скарбе дiбр i життя подателю, прийди i вселися в нас, i очисти нас вiд усякої скверни, i спаси, благий, душi нашi.
Святий Боже, святий крiпкий, святий безсмертний, помилуй нас. (3)
Слава Отцю, i Сину, i Святому Духовi, нинi i повсякчас, i на вiки вiкiв. Амiнь.
Пресвята Тройце, помилуй нас; Господи, очисти грiхи нашi; Владико, прости беззаконня нашi; Святий, посiти i зцiли немочi нашi, iмени Твого ради.
Господи, помилуй. (3)
Слава: i нинi:
Отче наш, Ти, що єси на небесах, нехай святиться iм’я Твоє, нехай прийде царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небi, так i на землi. Хлiб наш насущний дай нам днесь; i прости нам довги нашi, як i ми прощаємо винуватцям нашим; i не введи нас у спокусу, але ізбав нас вiд лукавого.
Єрей: Бо Твоє єсть царство, i сила, i слава, Отця, i Сина, i Святого Духа, нинi i повсякчас, i на вiки вiкiв.
Лик: Амiнь.
Господи, помилуй. (12)
Слава Отцю, i Сину, i Святому Духовi, нинi i повсякчас, i на вiки вiкiв. Амiнь.
Прийдiте, поклонiмся царевi, нашому Богу.
Прийдiте, поклонiмся Христовi, царевi, нашому Богу.
Прийдiте, поклонiмся i припадiм до самого Господа Ісуса Христа, царя i Бога нашого.

Пcалом 69:
Боже, уваж на поміч мені,* Гоcподи, поможи мені, поcпішиcя! Нехай заcтидаютьcя й заcоромлятьcя* ті, що шукають душі моєї! Нехай повернутьcя назад! І нехай заcтидаютьcя ті, що бажають зла мені.* Нехай зараз повернутьcя із cтидом ті, що говорять мені: «Добре, добре!» Нехай зрадіють і звеcелятьcя в Тобі вcі, що шукають Тебе,* і нехай завжди говорять: «Нехай звеличитьcя Бог!» – ті, що люблять cпаcення Твоє. А я бідний і убогий, Боже, поможи мені!* Ти, Гоcподи, помічник мій та cпаcитель мій, – не бариcя!

Слава, і нині:
Алилуя, алилуя, алилуя, слава Тобі, Боже.
Тропар, гл. 2:
Творче і Сотворителю всього, Боже, діло рук наших, що у Твоїй славі починається благословенням Твоїм невідкладно направ, і силою Твоєю до завершення скоро приведи, як єдиний всесильний і чоловіколюбець.
Єрей: Господу помолімся.
Лик: Господи, помилуй.
Єрей: Господи Вседержителю, що волею сотворив небо, і землю оснував на тверді її, Творче і Будівниче всього, споглянь на раба Твого (ім'я), що захотів владою сили Твоєї здвигнути дім, щоб жити в ньому, утверди його на твердому камені і заснуй його за Твоїм божественним євангельським словом, щоб ні вітер ні вода пошкодити його не змогли, і благоволи щоб будувати його добре закінчили, а тих хто в ньому жити хоче, від усіляких ворожих підступів визволи.
Бо Твоє єсть царство, i сила, i слава, Отця, i Сина, i Святого Духа, нинi i повсякчас, i на вiки вiкiв.
Лик: Амінь.
По тому, єрей бере три камені і ставши над ямою, де має бути фундамент, каже:
Основується дім цей, в ім’я Отця і творить хресне знамення над ямою одним каменем та кидає його в яму на рощин, який приготували робітники. Потім бере другий камінь і вчинивши так само зі словами: і Синакидає і його, взявши третій камінь, і знову вчинивши хресне знамення, кидає його мовлячи: і Святого Духа. Амінь.
Потім кадить і окроплює свяченою водою всі ями фундаменту і ціле місце та будівельників промовляючи: В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа . Амінь.
Далі звичайний відпуст дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар